Minik kızım Ece’yi kucağıma aldımmm. 39+6 pazartesi günü saat 15:18 de doğdu miniğim. Pazar günü serüven başladı sancım var diye saat 3 gibi doktora gittim nst de sancım hiç çıkmadı ebe 2 cm açıklığım olduğunu eve göndereceklerini sancım 5 dk da bir 1 dk kadar sürdüğünde gelmem gerektiğini söyledi. Hastaneden eve geldiğimde sancım kesilmişti eyvah dedim yalancı sancımıymış bu da yattım biraz uyudum iyi ki de uyumuşum. Akşam 9 da tekrar başladı sancım ama 15-20 dk da bir geliyordu ve 30 sn kadar sürüp geçiyordu. Sabaha kadar evi kaç kere tavaf ettim 😂 plates topu acaip rahatlatıyor sabaha kadar kah gezindim kah plates topunda 8 çizdim zıpladım sabah 7 de 6dk da bir 40 sn kadar sancım vardı bişiler yiyim de öyle hastaneye gideyim dedim eşim kahvaltı hazırladı kayınvalidem geldi bişiler yedim sonra yine sancım 15 dk da bir gelmeye başladı çok dengesizdi hastaneye gitmeyi yine erteledim saat 11 de doktorum hastaneye gel nst çekelim dedi 12 de hastaneye yatışım yapıldı sancım çıkıyordu nst de. Suni sancı bağladılar açıklığım 4 cm di. Saat 2 ye kadar dayanılabilecek gibiydi sancılarım ebe suyumu patlattı sonrası çok daha hızlı ilerledi saat 3 de 9cm açıklığım oldu doktorum klozete gidip sancım geldiğinde ıkınmamı söyledi kendiliğinden ıkınman gelince haber ver dediler 10 dk sonra ıkınmam kendiliğinden gelmeye başladı geliyor bebeğin çatala alıyoruz dediler doktorumu çağırdılar. 8 dk sonra 3 kocaman ıkınmadan sonra bebeğim kucağımdaydı. hem içten hem dıştan dikişlerim var yaklaşık 17 tane. Kucağıma alınca olan mutluluk ve rahatlama herşeye değer diyor insan. 🥰🥰 allah herkese bir avazda doğurmayı nasip etsin. 🧡