Eldgrn benimde öyle can yakici değil kesinlikle zaten hemen doktora gittim rahim ağzı ölçüldü sıkıntı yok dedi öyle sürekli de olmuyo bı aydır hiç olmamisti uzun yolculuk yaptım geçen o zamandan beri ara ara oluyo korktum bende 2. Gebeliğim bı de ilk de hiç yoktu böyle bişi insan endiseleniyo ister istemez