Esomeso merhaba kuzum, aynı sorunu bende yaşadım, benim için baya stresli zamanlardı. Yüksek çıkması güzel haber demek senin sonucuna göre sen bu enfeksiyonu en az 3 4 ay önce gecirmişsin buda hamileliğin çok öncesine denk geliyor, yani kafan rahat olsun. İnşallah sağlıcakla kucağına da alırsın ❤️