Kızlar ben bebişim için çikolata sipariş verdim instagramdan çok güzel ve güvenilir olduğunu da biliyorum. 70 isimli çikolata ve isimli kutu kargo ile birlikte 430 lira tuttu. Sizce çok mu ya içime oturdu sanki bunun sebebi de okuyorum bazıları 150 200 e halletmiş.