Elaass merhabalar.Bende 1 ay önce zorunlu kürtaj oldum.8. Haftada gittiğimde kalbini duymadık (6+3 de kalp atısı vardı)1 hafta bekledik geç oluşumdur diye fakat olmadı kese bozulmaya başladı,etrafında yoğun kanama vardı.9. Haftayı geçerken kürtaj oldum.15 dk sürdü uyutuldum vakum tekniği uygulandı.Sonrasında adet agrısı gibi bir agrı ve kısa süreli kanama yaşadım süreç rahattı.Kendim düşüremezdim uzun bir süreç olur demişti doktorum.25 gün sonra regl oldum ağır kanamalıydı ve su an içerde kalan kan pıhtılarından dolayı kanama düzensizliği yaşamaya devam ediyorum.Çok geçmıs olsun size de Allahım en kısa zamanda sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin,sevgiler🌹❤️❤️