Kızlar dün misafirim vardı, kızı öksürüyordu böyle balgamlı gibiydi sürekli 2 aylık bebeğimin yanındaydı öptü falan , öksürüyordu birde habire birşey diyemedim kendi annesi babası uyarmadı ama bebeğe yaklaşma etme diye, şimdi sabah oldu bebeğim öksürmeye başladı , sanırım bulaştı ve genzi dolu gibi hırıltı gibi ses geliyor. İki aylık bebekte ne iyi gelir öksürüğe ne yapmam lazım önerebileceğiniz birşey var mı? Teşekkürler şimdiden