Arkadaşlar 2 gündür bebeğin hareketleri yok denecek düzeyde. Normalde yerinde durmaz hele yemekten sonra. 2 gündür ne yaptıysam ne yediysem bana mısın demiyor. Sabah hemşireye gittim cihazla dinledi kalp atışı var ama yine hareket yok sabırlı davranıp hemen doktora koşmayayım diyorum ama içim hiç rahat değil normal mi bu durum yaşayan var mı benzer bişey ?