Merhaba kızlar 24 haftalık hamileyim yaklaşık 2-3 haftadır rahim kemiğim ağrıyor 10 gün önce kontrolüm vardı doktor ağrıması normal vitamin eksikliğinden olur dedi bebekte büyüdükçe baskı yaparmış benim gibi bu durumu yaşayan var mı üstümü değiştirirken bile sıkıntı yaşıyorum bacaklarımı kaldıramıyorum özellikle gece yatarken daha çok ağrım oluyor gece tuvalete zor kalkıyorum