Kızlar daha önce bir düşük yaptım çok zor atlattım kendimi zor topladım eşimde bende çok yıprandik . simdi tekrar hamileyim 15+3haftaligiz ve surekli tedirginim bebeğim iyimi yeterince beslenebiliyormuyum diye içimde hep korkuyla yaşıyorum kontrol gününü iple çekiyorum 12gun sonra gidicez çok merak ediyorum benim gibi olan varmı aranızda ?