Aychovsky Bu bence annede çok stres yaratan bir durum doktorum hiçbir zaman böyle korkutacak şeyler söylemedi ben de takip edip,saymadim açıkçası. Bir gün boyunca hareket etmezse sıkıntıdir esas . Bazi bebekler çok hareketli bazıları ise daha sakindir. 30 dan sonra zaten epeey hareketleri çoğalıyor bence çok da bunlarla kafanızı yorup stres yapmayin🤗