Kızlar 13+4 gebeyim. Dün akşam adet kanaması şeklinde kanamam oldu 1 tane günlük ped dolduracak kadar. Acile gittim ultrasonla baktı bi sıkıntı göremedi kanamam olduğu için pruloton iğne yaptırdı ama kanamam devam ediyor az az korkuyorum bebeğe bişey olmasından.