mysweetbabyy doğum yapmıyor evet ama düzenli takibi var eğer bir problem görürse bebekte düzenli gitmeni kendisi söylüyor sana benim bebeğim de kapak yetersizliği var 16.haftamdan beri takipliyim bir kere gittim haftaya yine gel dedi bakalım haftaya gittiğimde az bişey gelişme var gibi büyüdükçe daha emin oluruz ben gelme diyene kadar geleceksin dedi bana sizin takipten kastınız farklı bişeymi acaba