Kizlar gecen hafta atakent acibadem de bir doktora gittim iletişim problemi yaşadık bende altunizade acibadem de başka bir doktora randevu almak istedim doktor kabul etmedi etik olmazmış daha önce atakente gittiğim için sadece 1 kere gittim yani bu nasıl bi zihniyet şikayet etmek istiyorum