ikicocuk_biranne Kızlar yaşayan var mi bogazlarim çok kötü şimdi hastaneye gidicem ilac kullanmak istemiyorum açıkcası. Doğal yolla kurtulan var mi ? Yine de doktora gidip bi baktıracağım fakat doğal yola başvurmak istiyorum ilk önce
cansualisa ikicocuk_biranne suracıktaaa durayım doğumuma 6 gün var iyileşmem lazım Allahım ne olur geçmiş olsun cok