Bahar3521 Kızlar gebeliğinde ilk 1 hafta bulantı yaşayıp sonra geçen var mı çok iyi hissediyorum lütfen böyle devam etsin 1 hafta canımdan bezmiştim🥹 prilam verdi doktor ama o tamamen kesmez diye biliyorum onun etkisi mi Acaba
Esra-06g Bahar3521 prilamın etkisi o bende kullandım çok iyi geldi bana Şuan 21 haftalık olduk ama bulantılara devam malesef ama prilam kullanınca çok iyiyim arada almıyorum kendimi çok ilaca bağlamak istemiyorum diye ama almadığım zaman da bütün gün yatıyorum 🥺
zeyneppp001 Bahar3521 benimde baya bi yogundu prilam direk kesti oh be dunya varmis demistim. Ama bi sure sora prilam alsam bile bazi gunler yogun olmaya basladi 2. Ilac aldim insallah sizinde oyle olmaz 🙈
Bahar3521 2022bebeki bazıları etki etmiyor demişti ama bir anda böyle geçirebiliyor mu prilam ? Çünkü çok yoğundu benim 😔
Hkgezer Valla hiç mide bulantısı baş dönmesi aşerme gibi belirti yaşamadım sadece son bir aydır mide yanmam var 35+3 şuan
Gamzenrr Hkgezer bende 14+3 haftalık oldum ama hiçbir belirtim yok başlarda sadece bel kaşık ağrım oldu şuan hiçbir belirti yok bende çok korkuyorum ama normalmiş sanırım
2022bebeki Bahar3521 Tabi geçirir benim de yoğundu resmen hayattan soğumuştum. Gece iki tane içiyordum sabaha mis gibi yeniden doğmuş gibi kalkiyordm🤣🙈 15.haftaya kadar yoldaşım oldu kendisine Teşekkürler size de şifa olsun
Bahar3521 2022bebeki umarım böyle devam eder valla mucize gibi birşey 1 hafta önce yerlerdeydim kullanmaya başladım çok iyi hissediyorum 🙏🥹
Bahar3521 Esra-06g eğer kesem prilam ise gerçekten büyük mucize diğer türlü ızdırap 🤮🥹 kaçıncı haftada başladınız
Esra-06g Bahar3521 10 hafta da doktor yazdı hemen kullandım onu içinde biraz daha iyiydim ama içmeyince çok kötüydüm serum la ayakta kaldım resmen 🥺
Hkgezer Gamzenrr korkacak bişey yok canım ben 3 buçuk aylıktı doktora gerçekten hamileyim neden belirtim yok dedim dilini ısır millet bulantı için çocuğu al diyor dedi
Gamzenrr Hkgezer evet doğru ama 3,5 yıl sonra hamile olduğumu öğrendim bu yüzden hep endişeleniyorum ama genelde normal diyorlar 🥰🙏🏻