Summerwine Bellisima21 bende aynı ilacı kullanıyorum 25lik t4 dusuk gelmişti biraz yükselme oldu devam ediyorum hala
2022bebeki Bellisima21 Doktorunuza danışmadan doz vs ayarlamasi yapmadan kendi başınıza kullanilmamasi gereken bir ilaç
Buse-ozdmr Bellisima21 bende aynı ilacı kullanıyorum hamılelığımın basından berı bır ara yukseldı benım 50 liliğe cıkardı
Emine12456 @Bellisima21 benim tsh 8 di ilaca başladım şimdi 1.08 gayet iyi düştü dedi. Siz nasıl ilaç kullanıyorsunuz onu anlamadım zaten gebelikte max değer 2,5 olması gerek