higirl Daha hamile kalmadan beri içimde bir hisle kıza hamile kalacağımı düşünüyordum belirtilerim herşey kız bebek gibiydi 13 haftamda muayenede doktor pipiye benzer bişey gördüm ama emin değilim dedi çok üzüldüm kendimi suçluyorum üzüldüğüm için ama elimde değil okadar çok kız istiyordum ki sağlıklı olmasına tabiki çok mutluyum ama erkek olmasını hiç beklemiyordum siz hiç böyle hissetmediniz mi bmyle hissettiğim için kendimi suçluyorum
mysweetbabyy higirl hic boyle hissetmedim bence saçma birsey saglikli mi diye düşünmek yerine erkek diye üzülmek çok büyük bencillik burda insanlar bebeklerini kaybediyor kaybetmese bir sürü sağlık sorunu yasiyolar bebekleri ile siz gelmiş erkek diye üzülüyorum diyorsunuz
OzgeSrc higirl ayni duygulari tam tersini bende yasadim uzulme ve kendini suclama. Insaniz herkesin gonlunden gecen birsey var ama rabbimin takdiri yapacak bisey yok 🥲🌸 benimde bir kizim vae bu sefer oglum olsun cok istedim ama olmadi napalim😅🤷♀️ saglikla gelsinler. Kendini suclama ayip degil gunah degil
Lyamayy higirl Tam da bunun tersini yaşıyorum şuan. Belki de kendimi bildiğim ilk andan erkek bebek istemişimdir ( yaşadığım olaylar için - babasızlık, parasızlık ve s. ) Hamileyim 12+3de doktor kıza benziyor dedi.Yetmedi ertesi kocamın maaşını azaltdılar.Kdndim aklıma geliyorum ancak.Yaşamı benden daha kötü olacak diğe çok korkuyorum o yüzden erkek olsun istiyorum dönüp 🥺
Msdikmen Valla ben de cok kiz istedim, sansima kiz oldu ama olmasaydi cok uzulurdum. Bence kendinizi paralamayin buyudukce alisirsiniz fikre, vicdan azabi cekmeyin hic cok normal bir durum
Sirine34 Şu linç yapanlara sinir oluyorum ya sizene kardeşim size neee Rabbim sınırsız dua hakkı vermiş kız istiyorum sağlıkla sıhhatle eli ayağı düzgün zihni aklı fikri yerinde en ince ayrıntısına kadar dua edip kız evlat istiyorum var mı dahası erkek olursa cinsiyeti elbette hayal kırıklığına uğrarım gelip lagaluga yapanlara deli oluyorum sadece oturup sağlıklı mı değil mi onu düşüneyim elbette en önemli husus Allah bana bu hakkı vermiş gelmiş ahkam kesiyorlar sağlık istemek yerine cinsiyet istemek saçma falan ay yine geldiler bana neyse çiçeğim üzülme bazen yanılma olabiliyor 16. Haftaya kadar bekle bakalım Rabbim hayırlısıyla gönlünde olanı en güzel şekilde nasip etsin böyle olması daha hayırlı ki oluyor duadan vazgeçmemek lazım 🥰🌸
higirl Sirine34 çok kırıcılar gerçekten ben erkek olduğu için üzülüyorum demedim ayrıca böyle düşündüğüm için kalbimden bunu geçirdiğim için üzülüyorum dedim vicdan azabı duyuyorum oğluma haksızlık etmişim gibi. Okadar çok kızım siye sevdik ki karnımı ultrasonda arkasını bir döndü zor çevirdik önünü 😂
Canan-02 viödan yapma sende insansin önemli olan bu duyguya takılıp kalmamak evet ilk duyduğumda bende erkek olacağı için şaşkınlık hayal kırıklığı yaşadım ama yaşayıp bitirdim ve oğluşuma alışmaya çalıştım zaten ilerleyen süreçte içgüdüsel olarak bağlanıyorsunuz başına bişey gelirse diye ödünüz kopuyor.şimdi duygusal olarak hiç bir üzüntüm yok sadece biliyodum ki erkek evlat ölü yatırımdır ne yaparsak yapalım adımız kaynana olucak kızlar bunu kabullenmek zor geliyor işte 😉😉
Flyy Canan-02 Damat hayırsız olursa kız evlat da aynı şekilde canım bunları düşünürsek şimdiden ohoo 😄😄 ikisinin de hayırlısı olsun diyelim
inci_tanesi higirl İkinci gebeliğim bir oğlum olduğu için kızim olmasını çok istemiştim banada ilk kiz dediler sonra erkek olduğunu öğrendim önce burkuldum biraz sonra bir arkadasimin hikayesi beni üzdü o yüzden çok tövbe ettim çok ağladığını söyledi oğlu olacağını duyunca çocuğu hasta doğmuş ben çok pişmanım dedi sakin şükret otur bak kızımda oldu sonra dedi hep şükrettim sağlıkli ya bin şükür önemli olan bu
annelinkoo higirl ben ilkini hep kız istedim oğlum oldu. Sonra iyi ki oğlum olmuş dedim sağlıklı doğsun da önemi yok inan. İkinciyi kız istedim doktor da kız dedi sonra erkek dedi yine bi hayal kırıklığı oluşuyo tabi ki ama sağlıklı olsun demek nasipte yokmuş dedik geçtik şimdi ikinci oğlumu bekliyorum ve gerçekten erkek annesi olmak tahmin ettiğinden daha güzel 🥰❣️
Aylin4593 higirl bence hiç böyle hissetme annelik duygusunun tadını çıkar her anında tadını çıkar kucağına alınca çok farklı olacak iyi ki olmuş diyeceksin
Elifmstf higirl ilk kizim olsun cok istiyordum bende esimde hep kiz hayalimiz vardi 12 haftalik erkege benziyo dedi 13de kesin erkek oldugunu ogrendik ve alistik hemen oglumuz olcagina. simdi 2.ye hamileyim 20gunumuz kaldi kizim olcak ve esimle diyoruz ya acaba kizi da oglumuz kadar sevebilcez mi? hayalini kurdugumuz evlat da cok sukur geliyo ama su var ki evladin kizi erkegi olmuyomus. oglumun sacinin telini dunyaya degismem💕
Cel higirl illaki aslında kalbinden geceni kimse diline yansıtmaz düşünmem diyen yalan söyler ama kendinizi paralayacak şekilde yapmayın nasip kısmet kader anne rahmine düştüğünde belli olurmus bende 2 erkek annesiyim kız istiyordum ilk oğlumda dile de vurdum üzüldüm erkek dediğinde inanın pişmanlık yaşadım çünkü hamileliğim cok kötü gecti bebeğime sakat dediler kafası su toplamış dediler bacağı kısa dediler o kadar derin imtihana girdim ki hareketini hissettiğim an şükür dedim. O kadar akıllı uslu Bi çocuk ki. hayatımda ki en büyük dersti bu hepimiz insanız gönlümüzden gecen illaki bişy oluyor ben içinizi karartmak için demedim lütfen yanlıs anlamayın. Sonra ikinci gebeliğim oldu onda da oğlum oldu kız istedim tabikş ama rabbim bana oğlan verdi iyi ki de olmus hiç düşünmüyordum kalbimin kösesindr hep Bi Kız isteği vardı tekrardan 3. Hamileliği mi öğrendim 13 haftalıkken gittim cıkıntı var erkek olabilir dedi doktor ama deli gibi kız hissediyorum hayırlısını diledim ne verirse demekki o hayırlı evlatmıs dedim. Şimdiden sonra hiçç üzülmeyin rabbim vermiş size insallah kalbinizden gecen olur kendimizi hiççç üzmeyin sağlıklı eli ayağı düzgün olsn sizde bebeğinz de dediğim gibi yanlıs anlamayın bemi destek olmak için yazdım 🥰
higirl Cel çok doğru ama etraftan da okadar çok kız olduğuna inandırdı ki herkes birde kayınvalidemlerde hiç erkek yok illa kız olsun diye söylüyorlardı Allah’ın işine karışacak değiliz tabiki ama kendimi suçluyorum böyle düşündüğüm için cevabınız için teşekkür ederim ♥️
kbra19 higirl bende 3. Hamileyim 2 kizım var çok şükür bunu hep erkek hissettim hala cinsiyeti öğrenemedik ama Diğer kızlarımıda hep kız hissetmiştim yani doktor kız derse o anlık bir hayal kırıklığı olabilir Ama aklıma hep şu geliyor Rabbim dilediğine kız çocuk verir. Dilediğine erkek dilediğinede her ikisini nasip eder. O yüzden sağlıklı olsunlar inşallah gönlümüz istesede sonra alışırsın 🌸