Anneyimmm34 Karnım taş gibi oluyo geceden beri gaz sancısı sanıyorum ama gazımı çıkarıyorum ve karnım acıyo bastırınca
sinoli Anneyimmm34 Sıcak bir duş alıp kendiniz sıcak tutun ayaklarımızı özellikle, yürüyün ben kimyon yutmuştum zararlı mı bilmiyorum bişey olmamıştı. Kimyon çayı yapabilirsiniz kendinize araştırıp 🤗
sinoli Anneyimmm34 Onu bende bilmiyorum ama bana da oluyor bende 38 haftalığım sancı bence farklı bişey 🙈 O sancı olsa duramayız 🤭