Bence stres de etkiliyor biz 2 veya 3 ay istedik olmadı, sonra benim sağlık problemlerim olduğu için vaz geçtik onları çözene kadar. Sonra en olmadık zamanda yumurtlama tarihinden önce istemeden hamile kaldım. Biz 3 sene düşünmeyince çevre sürekli belki bir sıkıntı var bilmiyorsun gibi şeyler söylüyordu takmıyorum sanıyorum ama denediğim sürede sürekli bunlar aklıma geldi stres oldum ama bebek kaygısı olmayan zamanda hamile kalmamın zor olduğu zamanda istemeden oldu. Bir de doktora git vitaminlerine baktır, folik asit iste mutlaka , vücudunda vitamin eksiklikleri de hem hamile kalmayı hem de bebeğin sağlığını etkiler