180720 doguma yakın sancılar olurmuş zaten 30. Haftadan sonra birde enfeksiyon olunca daha çok sancı hissedermişiz öyle dedi telaş yapmana gerek yok dedi benim ilk hamileligim o yüzden korkuyorum dogumun ne zaman geleceğini bilmediğim için erken dogum riskimde var o yüzden ayırt edemem diye korkuyorum açıkçası