Arkadaşlar 10 Ocakta tetenoz aşım için randevum var aile hekiminde fakat televizyonlara çıkan haberlerden sonra yaptırıp yaptırmayacağımı bilemedim kimisinini toplattılar kimisi toplatılıyor şuan kaç aile hekiminde ne kadar aşı var bilinmiyor ama siz oldunuz mu olursam ne olur olmazsam ne olur kararsızım 🥲