Fahriye1937 ben 32. Haftama kadar ofiste çalıştım. Şimdi de 37. Haftama kadar da evden çalışıyorum. Şuan 34+4 teyim. Uykumu alıyorum, pek ağrım sızım yok. Akşam 7 den sonra su dışında bi şey tüketmiyorum çok kilo almadım ve bedenimde sağlıklı olduğu için normal bi hayat yaşıyorum.