Pasakizi Caglali yok 0 yazıyor şaka değil yani ayrica her herbirliktelikte hamilelik olacak diye garanti.yok
yagizegemom Caglali kuzum benim kanda 9. Günde çıkmıştı o da çok azdı bi kaç gün daha bekle tekrar kan ver🫶🏻
didimom Caglali gebelik önce kanda sonra idrarda çıkar. İdrar pozitif ise kan testinizi tekrarlayın isterseniz belki bir hata olmuştur.
Caglali didimom yagizegemom Bende öyle düşünüyorum Doktor pazartesi gününe kadar adet olmazsan kadin dogumcuya git genel nuane ol dedi o sıra kanda veririm
yagizegemom Caglali 27 temmuzda adet olmam gerekiyordu 3 ağustosta kadın doğuma gittim alttan muayene etti hiç birşey görünmüyordu 9 ağustosta kan vermiştim değerim 205 çıkmıştı 9 gün bile değil daha fazlaymış bak🥲
yagizegemom Caglali 27 de temmuzda olmam gerekiyordu 5 ağustosta yaptığım test aradan 9 gün geçmiş çizgi hala net değil bak
Caglali yagizegemom Balıkesir İvrindi ilçe hastanesi var küçük bı hastane 1 tane kadın dogumcu var onda rahatlıkla buluyorum