Asli06671 Kizlar son haftalarfa gaz sancisi normalmi ne yesem gaz yapiyo ben boyle gaz gormedim 37+3 haftaligiz 5 gun sonra sezeryan olucam
cemilev Asli06671 Ben kardeşimden duymuştum canim çocuk kanala girdiğinde baskıdan dolayı sürekli gaz çıkarma hissi oluyormus sıkma bence kendini rahatlatırmış gaz çıkarmak
2802amine Asli06671 Valla bende gaz savcısıyla geceleri kalkıyorum seviniyorum kendi sancim diye ama malesef🤷♀️
Aysehatun Asli06671 bende 38+2 haftalık hamileyim benimde önceden böyle gaz çıkarmam olmazdı ama son haftalarda çok fazlalaştı
Eminea Asli06671 37yiz bizde canim bugun oldu yok boyle sanci afedersin makat kismi patlayacak gibi cok agri veriyo bebek yapiyo sanirim çünkü gaz yapacak hic bisey yemedim