Hilalina Merhaba arkadaşlar, aranızda konya şehir hastanesine kontrole giden, doğum yapanlar bilgi verebilirler mi? Doktorları ebeler nasıl sancı odaları kac kişilik ve doğumdan sonra refakatçi alıyorlar mı?