Biirce
Merhaba bende 30. haftama girmek üzereyim, benimkide çok sakin aşırı hareketli değil. Bende endişeleniyorum bazen ama doktorum 3-4saat’te bir hareket ederse normal dedi. Sürekli hareket halinde olamaz dedi, bazı kadınlar abartıyor dedi.
Benimkide bir kaç gündür sakin bu aralar.