yakınmi emin değilim ama menemende özlem hanım var özel kliniği var istediğiniz hastanede yaptırıyor doğumu sadece +2000 alıyor okadar sada da çalışıyordu bu sene açtı kendi yerini 10 binde alsa artı olarak ona giderim öyle diyim çok iyi Bi insan kendisi