Lansion diye bir krem var onu 8 aylıkkken doğuma kadar ara ara kullanman gerekiyormuş birde doğumdan sonra yara olmasın diye kullanmaya devam ama ğöüs ucunu mycey ğöüs kalkanı diye birşey var onu kullancam inşallah şuan 29+0 ım 2. Bebiş birinde yaradan emziremedim bunun için herşeyi araştırıyorum;))