Merhaba hanimlar. Aslında sordum bir onceki postta ama bir de bu şekilde sorup kafamdaki soruları gidermek istedim. Normalde adet gunume iki gün vardı bugün kanama gelmeye başladı elimde test vardı öylesine yapayım dedim silik çizgi çıktı yerleşme kanaması olabilir mi sizce