Aysegulce1
Ne kadarlık hamilesiniz acaba?
İlk aylarda bende çok safra kusuyordum ikinci ve üçüncü aylarda da ara ara safra kusmaya başladım. Şimdi 4.ayım şükür safra kusmam geçti.. Safra kusmanızın sebebi açlıktan olabilir.. Safra kussanız bile bir kaç dakika sonra üzerine mutlaka birşeyler yiyip karnınıza biraz besin vermeniz gerekir.. Ben o aylarda hiçbirşey yiyemiyordum yediğim herşeyi kusuyordum sonra üzerine safra kusuyordum midem boş olduğundan dolayı sonra yine de kendimi zorlayıp biraz birşeyler yiyordum.. Bastırsın diye peynir ekmek, yoğurt ekmek, tuzlu çubuk kraker.. Bunlardan birini yiyordum genelde.. Siz de safra kussanız bile aç durmamaya üzerine birşeyler yemeye çalışın mutlaka..