ummuhan3 Selam kızlar , reglime 9 yada 10 gün var , çok hafif silik çizgi gördüm bu sabah. Sizde bakabilir misiniz 🐣
mommyily ummuhan3 gebeliğin başları olabilir canım bende de aynı böyle olmuştu 4-5 gün daha bekleyip tekrar yap testi yine böyle çıkarsa yada daha koyu hemen kan ver 🥰❤️
ummuhan3 Ayezhanim cizgi resimde görünmüyor hayalet gibi zaten daha adete yaklaşık 9 yada 10 gün var canim ☺umitlenmek için erken gibi
Hamile_Teacher Bu testin adı nedir herkes bundan yapıyor en iyisi bu mu? Bu arada hamilesin bencedee🌸🙏🏻
Hamile_Teacher Bu arada senin bat 18 ocak mı ? Ne zamanları birliktelik yaşadınız yani ilişkiden kaç gün sonra yaptın bu testi?
minipanda Bende de aynı çizgi çıktı gebe olmadan önce,şikayet ettim sonra sayfalarına böyle açıklamalı görsel koymuşlar kendilerine gönderdigim testin görselini koymuşlar hatta