Nisanurbhce Kızlar şehir Hastanesi’ne gidiyorum fakat randevu aynı doktora bulmak çok zor oluyor o yüzden sürekli farklı doktora almak zorunda kalıyorum sizce doğuma gittiğimde nasıl olucak istediğim doktor bakabilicekmi aklımda hep aynı düşünce ???😟
myangelson Nisanurbhce şehir hastaneleri devlet hastaneleri normal doğum olduğu zaman hangi doktor nobetciyse o yapar doğumu canım kendi doktorun gelmiyor benim bildiğim artık kim denk gelirse ama sezaryenlik bir durum varsa konusulursa kendi olduğu güne verebilir doktorun
xxelifxx Malesef devlet hastanesinde doğuma gittiğinizde o gün kim orda nöbetçiyse o yapıyor doğumu seçme hakkınız yok. Şanslıysanız istediğiniz dr denk gelirsiniz
Kayraa42 Bence doğumda bir doktor yaptırırsa ona şükredin… Çünkü şehir hastanelerinde ebeler yaptırıyor doğumu… Sezeryansa nöbetçi hangi doktor varsa o yaptrr