Aslhn2101 valla bende okadar zorluyorum anca 2 litre içiyorum malum kıŞ 😖
Ama idrar yoku enfeksiyonunu su içerek geçirdim baska bbise geçirmedi benim
İçim dısım su oldu artık içesim yok zorla içiyorum
Bazen az tuketiyorum hemen devrisi gğn idrarda koyulasma ve yaparken yanma baslıyor sırf enfeksiyon olmasın iç diye zorluyorum kendimi