Ben ayakkabı boyası sürdüm aynı 16-17 aylıktı. Bi baktı öğğğ olmuş dedim ikinciye hiç gelmedi. Şuan 23 aylık 🥰 Arada dokunur sever öper ama ilk günden sonra emmek için yanaşmadı. Çok zorlanmadık ayırırken ilk gün uyku geçişi zordu. Memeye yapışık bi bebekti resmen. Emzirmeyi kesince bende nefes aldım. Oğlum da farklı farklı yiyecekler yemeye başladı, uykusu düzene girdi ☺️