Kızlar bugun bebegim 20 günlük,tam 15 gunlukken basladi gaz seruveni cikmiyor her beslenme sonrasi sirta vur masaj yap yok damla veriyorum biraz fayda etti alttaki gaz cikiyor ustteki gaz cikmiyor,gazi oldugu icinde ozellikle geceleri emmek istemiyor zorla 10 dk, tecrubeli anneler fikirlerinize açığım