Acbucocuk Basak000 hergun duyuyorum korkutucu biraz hani anne karninda elini kolunumu citlatiyor simdiden napiyor 🤣
Seydo54 Basak000 dun aksam bnmde oldu oglum karnimi seviyordu, ses duydu cit dedi anne dedi, dydun mu dedim evet dedi, kardesin gucleniyor kemikleri gelişiyor dedim☺ ilk oglumdada duymustum ama bu erken oldu sanki
Aselsmoms Basak000 bizde 35+3 olduk bende duyuyorum o çıt sesini ara sıra 🥲 çok şükür az kaldı kavuşmaya canım 🥰
Ellove Bence o benim kaburgalarimdan gelen citirtilar oyle guclu tekmeler yiyorum ki kirilmasinda napsin kaburgalarim😂
Aselsmoms Basak000 inşaAllah sağlıkla vakitlerinde alalım kucaklarımıza canım🥰💙 ilk gebeliğin mi senin 😍