dlknkc 13+3 gebeyim eşimle çok kötü kavga ettik çok ağladım çok bağırdım bişey olur mu çok korkuyorum
Dilaraanl dlknkc sende mi kavga ettin🥺 Yıpratma kendini hamilesin… Bir sey olmaz korkma… ani hareket fln yapma da…