qwer890- Karyola koruyucu tehlikeli deniyor boğulmaya sebep olabilirmiş açıkçası ben kafalarını çarpma olasılığı olduğu için bebeğimde kullanmayı düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda. Yada kullanan anneler sizin öneriniz nedir?
Selin_1 qwer890- ay bende almak istiyorum. Örgu seklinde olanlardan ama sizden duydum ilk defa bogulma tehlikesini.. doktoruma sorayim almadan
qwer890- Selin_1 Bende bir ebenin sayfasında gördüm. Mübalağa mı yapılıyor yoksa gerçeklik payı yüksek mi bilmiyorum. Sorarsanız bana da söyler misiniz? Ben de unutkanlık var muhtemelen unuturum doktoruma sormayı.
qwer890- Papatyaa_01 Aynı şeyi bende düşünüyorum insanı çok strese sokuyorlar battaniye örtme boğulur yorgan örtme boğulur. İyi de ne örtelim. Yada koruma takmayalım yarın hareketlendiğinde kafasını mı vursun yada ayağını mı korkuluklardan çıkartsın. Her kafadan bir ses bende sizlerin düşüncesini merak ettim. Neticede öyle birşey olsa o kadar anne kullanmazdı diye düşünüyorum.
Papatyaa_01 qwer890- yani böyle bir modelde boğulma ihtimali olacağını sanmıyorum ya :) örgü modellerde çok güzel ama benim bütçeme uymuyor şimdilik bu modelden alıcam bunuda kullanmasak beşik çok açıkda kalıyor :)
Papatyaa_01 qwer890- amin inşallah içinde bizim bebişlerle birlikte bütün bebeklere sağlıklı ömürler versin rabbim 🤲🤍😇