Genel anestezımı olcaksnZ acaba . Bn spinal olmştm cok rahattı. Baş ağrım flanda olmadı. Uyuşuklugum 6 saat snra gectı dırek kalktm cok hafıf cnm yandı kalkarken ama oturunca acı hemen kesildi. Bol bol yürümek ve su içmek cok ıyı gelıyor. Bıde bebegı sız kaldırmayın bi süre. Emzircegınz zaman isteyın onlar kucagınıza getırsın. Ve emzırırken altına yastık koyarsanız daha rahat oluyır