Kızlar parmaktan ölcume basladım doktordan cok memnun kalmadim ilgili degildi fazla aclik olcumunu sabah uyanir uyanmaz mı yapıcam yoksa kahvaltıdan hemen önce mi siz nasıl yaptınız ? Ayni sekilde aksam ogle aclik sekerlerini de ogunden hemen once mi yapmam gerekiyor yardimci olursaniz cok sevinirim 🙏🏻