ayseeys Merhabalar 13 haftalık hamileyim son 1 haftadır akşamları çok başım ağrıyordu uyuduğum zaman sabaha geçiyordu, dünde aynı şekilde ağrıdı gözlerimi zor açıyordum uyudum ve sabah devam etti hala da öyle çalışıyorum bide çok zor durumdayım. Böyle zamanlar yaşadınız mı? Yaşadığınız da neler yaptınız? İlaç içmedim
Gizem1504 ayseeys Bende migren var parol içebilirsin dediler birde şakaklarıma kulak arkasına ve kaşlarımın ortasına kolonyayla masaj yapıyorum uyuyunca geçiyır
mucizemizibekliyoruzz ayseeys başınızı bişeyle sıkın bi süre sonra açınca rahatlıyor. Bol su için. Saçlarınızı dibinden çekin damarlar açılsın. Ilık duş alın. Işıklı ortamlardan uzak olun. Genel olarak böyle
Tubasim ayseeys çok geçmiş olsun bende migren var, eczaneden aldığım mentollü krem çok işe yarıyor küçük yeşil kapaklı bi şey alıp kullanmanızı tavsiye ederim.