Emybl evet normal ben 54 kilo filandım ilk hamileliğimde karnımda görmemişti alttan baktılar bir süre boyunca doktor hiç yağda yok ki karnında rahat görelim demişti 😁ama bu hamileliğimde hiç öyle bir problem yaşamadım aynı kiloyla hamile olmama rağmen