Saglik ocaklarina elinde kalıp birakanlar cok canim bende ocsapar 6000 lige gectim ve malesef devlet benimkininde cok az bir kismini odüyor 30 kutu igneye 550 tl vermistik 6000 lik kutularin icindede sadece iki igne var üstelik gunde iki adet vuruyorum insallah bulabilirsin 🤲