Barlasvemother kimisi korse kullanıyo kimisi de korse giyemezse bi bez yada örtü gibi bişey diyeyim onunla karnını sardırıyor belli bir süre işe yarıyormuş sanırım öyle duymuştum bu ay doğumum var normal düşünüyoruz inşallah annem de önce sararız belli bi süre daha rahat oturur kalkarsın kesin falan olursa dikişlerin düzelince de korseye geçersin diyo bakalım ☺️🌸