Beyzafd Ya benim kız 2 hafta önceden gidiyormuş kiloluymus 2 sorum var size öncelikle bu iyi bir sey sanırım geriden gelmektense onden gitmesi ikinci de ben sezeryan istiyorum surpriz diyip gelir mi sancı 😕😕
Kevserkalender92 Beyzafd önde dedikleri gelişimi değil kilosu canım. Benimkide iri bebek 4 kiloyu geçti zorunlu sezeryan olucağıma rağmen 38+4 alcaklar şafak 3 🙏
Busbusu Bnmde önden gidiyodu ve makat gelişliydi sezaryana gün verdi çarşamba günü 38 haftalık oluyoruz
Beyzafd Kevserkalender92 himm anladim ben gelişimi sandim zaten kilolu falan dedi hatta sezeryan dedim zorlamadi bile beni ben niye falan der sandim 😁 senjnki az kalmis ne guzel sagliklisiyla kucagina almak nasip olsun bizde 38 oluruz insallah hayirlisiyla🥰