İlk kızımda her şeyi yaptırmıştım çok şükür bir şey çıkmadı ikinci kızımda köyde öğretmenlik yapıyordum küçük çocuk ve kış mevsimi şartlar gereği yaptıramamıştım ama keyfi değil 😓 yine bi sorun çıkmadı çok şükür yani şartlarınız uygunsa yaptırın diğer testlerden daha farklı ve en gereklisi ama yaptırmasanız da olur sadece sonuçtan emin olmak daha iyi gelir insana