Sabiye0 Hanımlar karnımın sağ alt tarafında 1 aydır sürekli olan bir sancım var 3 defa idrar verdim temiz dün kan vermiştim CRP miktarı 13.5 çıktı ama doktor ilgilenmedi sonuçlarıma bile bakmadı ne yapmam lazım başına gelen var mı?
Plnpars Sabiye0 crp kandaki enfeksiyon dan oluyor çok yüksek değil sivilce iltihapli bile olsa crp yükseltir aynı şekilde soğuk algınlığı vs de.idrarda lökosit değeri normalse enfeksiyon yoktur idrar yolunda
Kadriyeeren203 Enfeksiyon var vucudunuzda ama degeri ne derece de ona yorum yapamicam canım ya sağlık ocağına falan goster istersen birde Sabiye0
Cherry95 Sabiye0 sancıların için bir şey diyemem ama crp çok düşük. Ciddi bir şey olduğunu sanmıyorum :/
Dlkk44 Sabiye0 canım benim crp 2-3 çıktığın da bile enfeksiyon var diyolar iki kutu antibiyotiğe başlıyor verdiğin hastanenin laboratuvar aralığı kaç bilmiyorum ama enfeksiyonun var ve yüksek doktora sonucunu göstermen lazım
Papatyaa_01 Sabiye0 crp yüksek çıkmış sınır 5 diye biliyorum, normalde antibiyotikle geçer ve aslında öyle geçiştirecek bi değerde değil sizi rahatsız etmiyor mu bulantı kusma gibi benim covidken yükselmişti hep kusma yaptı
EmineDefneGokce Sabiye0 ciddi bi değer değil 8 aylık hamilelik dönemimde hep 7,12,14 falan çıkıyor hiç düşmüyor
_almirasmom Sabiye0 cnm crp 8 veya ustu cıkarsa enfeksiyon benımde 8 cıktı doktorum suan yok bol su ıc dıyo ama senın var bebege gecer bu acılen antibiyotik basla
yagmur089 Sabiye0 baska doktra goter canim tek doktrla kalma lütfen ben valla bsyden supelendigim zmn kac doktra gosteriyorum artik doktrlar onune gelen ilaci yazar bsy yok der gerekirse ozele gidin hic bsy saglinizdan önemli degil
Cayvarmiya Her laboratuarın değer aralıkları değişir. Bazısı sınırı 100 yapar bazısı 10. Seninkinin sınırı yüksek ihtimalle 100. Yoksa hiç Bir doktor bunu göz ardı etmez . Endişelenme. Bende. Hemşireyim o yüzden net konuşuyorum
Kayraa42 Sabiye0 çok geçmiş olsun.. Valla bir ay önce yaşamış biri olarak söylüyorum kesinlikle hastanede yatıp antibiyotik almadan geçmez o ağrı.. Başka hastaneye genel cerrahi bölümüne gidin
Sukranerolkaradag Sabiye0 Benim erken haftalarda 28,5 çıkmıştı bebeği etkilemek için düşük bir oran demişti doktor.