Byzgms Kızlar araniza yeni katıldım pazartesi günü kan testim 3896 cıkmış perşembe günüde atatürk gogus hastaliklari hastanesinde dr cafer kaymaza gideceğim inşallah . Saglik ocagindaki dok tor 6-7 haftalık dedi . Kese görünür mu bu doktor alttan bakar mi nasıl bi doktor gidenler varsa bilgi verir mi lütfen
Pelus Byzgms ilk başlarda ona gidiyordum,devlet hastanesi olduğu için çok yoğun oluyor ama tavsiye ederim dünya iyisidir. Çok bilgilidir ayrıca. Alttan muayeneyi hobi ya da karakter özelliği gibi düşünmeyin,ihtiyaç olursa mecburen bakarlar.
Byzgms Pelus geçen ay dusuk yaptigimda bakmıştı cafer bey alttan . Şimdi bisey olur diye korkuyorum bende ıyi birine benzettim yarın gidecem bakalım.tesekkur ederim cevabınız icin🤗
Pelus Byzgms düşük olunca mecbur bakarlar emin olmak açısından. Hayırlı olsun şimdiden size ve eşinize☺️
deletedmom255 Byzgms ben ilk haftalar kendisine gidiyodum ama biraz fazla ilgili kendisi. bana laubali geldi. Tavır ve davranışlarından rahatsız olduğum için bir daha da gitmedim.
FHKK deletedmom255 laubali değilde aksine doktor çok cana yakın canım ya ☺ Onun eşi de karşı hastanede doktor annemin doktoru olur Allah razı olsun çok iyidir kendisi☺
Pelus Keşke bu kadar yoğun olmasaydı,çok iyi biri... ben hiçbir devlet hastanesi doktorunun cep telefonunu verdiğini görmedim,hastane de çok uzak bize..mecburen başka doktorla devam ediyorum