Yelizarvs Arkadaşlar 15 haftalık hamileyim sarı renkte kokusuz kaşıntım da yok ama akıntım var sürekli doktora da gitmek istemiyorum ilk hamileliğim normal mi sizce bu akıntı
AdinsMom Yelizarvs bana kokusuzsa ve kaşıntı şişlik yoksa akıntı normal demişti 21deyim akıntım öyle şiddetlendi ki fitil yazdırdım 🙄
Yelizarvs AdinsMom çok korkuyorum bebeğime birsey olursa bu ara çok duyuyorum bebeğini karnında kaybedenleri üstelik ilk hamilelikte tecrübesiz olduğum için sormak istedim teşekkür ederim 🙏🏻
Ellia Üşütüyorsun sanırım canım benim doktorum da kaşıntı agrı sızı ve ya idrar yaparken yanma yoksa korkma demişti ,bol bol su iç birde pamuklu iç camasırı kullan 🤗