Byzgms Kızlar merhaba . Sat a göre 6+2 yim. Pazartesi günü adetimden 13 gun geçmişti kan testi yaptrdm sağlik ocagndan . Bugün çarşamba bugün öğrendim beya hcg 3896 cıkmış . Yarın doktor randevum var kese görünür mu ?